Algemene leveringsvoorwaarden
Algemene leveringsvoorwaarden
In het programma zoals gepubliceerd kunnen wijzigingen optreden. De directie behoudt zich het recht voor om entreeprijzen tussentijds te wijzigen
Dit is per voorstelling verschillend. Een aantal dagen voorafgaand aan de voorstelling ontvang je van ons een servicemail met alle praktische informatie. Hierin staat vermeld of er een drankje inbegrepen is bij je ticket.
Je kunt niet betalen met een eenmalige machtiging tot automatische incasso. Heb je geen iDeal of creditcard, dan kan je ervoor kiezen om telefonisch te reserveren en af te spreken om het geld over te maken naar IBAN NL45ABNA0644511206, t.n.v. Luxor Theater Rotterdam. Uitsluitend mogelijk bij een telefonische reservering 010 – 484 33 33 (ma t/m zo 10:00 – 18:00 uur).
Er wordt per transactie € 4,75 in rekening gebracht (indien er 1 ticket wordt besteld wordt er € 2,50 in rekening gebracht). Indien je de kaarten hard-copy toegestuurd wilt krijgen kost dit € 3,50 extra.
Luxor heeft meerdere locaties. Controleer op de website of op je ticket bij welke locatie je moet zijn en hoe laat.
Mocht je te laat in het theater arriveren, dan wordt een geschikt moment afgewacht om de zaal te betreden, wanneer het de artiest(en) en het publiek zo min mogelijk stoort* (In sommige gevallen kan dit pas na de pauze zijn.) Het kan hierbij zijn dat je wordt nageplaatst op een andere stoel dan de geboekte stoel. Wanneer de voorstelling een pauze heeft dan kan je na de pauze wel op je eigen plaats gaan zitten. Wanneer de voorstelling geen pauze heeft, kan dat betekenen dat je de zaal in het geheel niet mag betreden. In dit geval geldt geen recht op restitutie.
* Of bezoekers na aanvang de zaal nog mogen betreden wordt bepaald door de betreffende artiest/productie die in het Luxor Theater te zien is.
De door Luxor erkende verkoopadressen zijn: Rotterdampas, Nationale Theater Kassa, Eventim, Ticketmaster,Djebber en We Are Public.
Zwarthandel
Helaas komt het steeds vaker voor dat kaarten voor een (populaire) voorstelling worden aangeboden via derden. Koop geen kaarten op de zwarte markt (bijv. Marktplaats, TopTicketShop, Rang1Tickets, BestelTickets.com, Pepetickets.nl, Seatwave.nl, TicketUnlimited.nl, Easytickets.nl of al deze websites). Je betaalt vaak onnodig hoge bedragen. Alleen aanschaf bij bovengenoemde erkende (voor)verkoopadressen garandeert de geldigheid van het toegangsbewijs.
Luxor is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van toegangsbewijzen. Bij vermissing van kaarten kunnen – uitsluitend op de dag van de voorstellingen op vertoon van legitimatie – duplicaatkaarten worden verstrekt.
Reeds gekochte kaarten nemen wij niet retour. Wel kunnen de meeste kaarten die je hebt gekocht bij Luxor tot 5 uur voor de voorstelling omgeruild worden voor een waardebon (cadeaukaart).
Let op! Er zijn voorstellingen met afwijkende voorwaarden, deze kaarten kunnen niet geruild en/of geannuleerd worden. Indien dit van toepassing is staat dit vermeld op de voorstellingspagina.
Vaak geldt voor online aankopen een bedenktijd. Dat is voor theatertickets (vormen van vrijetijdsbesteding) niet het geval.
- Je wordt vriendelijk doch dringend verzocht mobiele telefoon geheel uit te zetten tijdens concert en voorstelling.
- Zonder uitdrukkelijke toestemming van Luxor is het verboden foto’s, video-, film- of geluidsopnamen te maken van voorstellingen of evenementen. Ook niet ‘één kiekje’ met je telefoon.
- In al onze locaties is het verboden om binnen te roken.
Bij twijfel over de reden van je bezoek, behoudt Luxor het recht om jou de toegang te ontzeggen.
De Algemene Bezoekersvoorwaarden van de Vereniging van Schouwburg- en Concertgebouw Directies (VSCD) zijn in Luxor van toepassing.